Prodejní techniky a obchodní dovednosti se mění

Proč se nechcete sejít? Vždyť je to nezávazné!

Zlevníme vám elektřinu ..! Podíváme se na vaše pojistky ..! Proč se nechcete sejít? Je to nezávazné a je to zdarma… Volají vám obchodní zástupci? Nebo jste obchodní zástupce, finanční poradce, makléř a voláte takhle lidem? Tak to máte velkou pravděpodobnost, že se o vás jednou bude psát! “Firmy přestaly mít zájem o finanční poradce […]

Celý článek

Jak nezblbnout z návodů na úspěch?

Návody na úspěch hodně lidem víc ublíží, než pomůžou. Moje zkušenosti z posledních let říkají, že to tak je. Tak se vám to někdy stalo? Něco se v životě změnilo. Třeba vám odrostly děti. Rozešli jste se s partnerem. Přišli jste o práci nebo se nepovedlo něco v podnikání. Mně se v posledních letech tyhle věci stávaly. Tedy, kromě rozchodu s partnerem – pořád mám vedle sebe skvělou manželku. Bylo by víc sexy napsat, že jsem se se všemi těmi událostmi vypořádal s chladnou hlavou. No, ale tak to nebylo. Jsem člověk z masa a kostí. Žádný superman. Někdy to byly týdny, někdy dny, někdy i měsíce tápání. Rozhlížíte se kolem a hledáte inspiraci pro další cestu. Ze všech stran na vás najednou vyskakuji motivační hlášky a citáty. Ony na vás ty odkazy vlastně vyskakovaly vždycky, jenom jste si jich předtím nevšímali.

Celý článek

Obsahový marketing – klíč k úspěchu nebo „ztráta“ času?

V poslední době je podnikání na internetu velkým hitem. Vidina celkem snadného a rychlého příjmu přitahuje hodně lidí jako magnet. Konkurence je ale velká. Ne všichni to zvládnou a zcela ne všichni si své postavení trvale udrží. Trvalé výsledky a postavení získá ten, kdo se stejným přístupem bude vystupovat i na internetu. Jak na to? […]

Celý článek

Tři důvody, proč mít na webu aspoň jedno video

Zamysleli jste se někdy nad tím, proč lidé koukají vlastně na televizi? Proč místo novin sledují zprávy v televizi a místo knihy si pustí film? Možná se vám to nezdá, ale každý den strávíme spoustu času tím, že v jednom kuse něco čteme. Když nakupujeme zboží, čteme zprávy, abychom zjistili, co je ve světě nového, […]

Celý článek

I negativní reklama je reklama

Možná to znáte. Rozhodnete se, že zkusíte štěstí v online světě, abyste byli blíže i lidem, kteří jsou více online, než v reálném životě. Vytvoříte si web a začnete být aktivní i na sociálních sítích. Vše klape, podaří se vám zaujmout nové lidi, z nichž někteří dokonce využijí vašich služeb nebo provedou objednávku. V tom se na Facebooku objeví negativní komentář […]

Celý článek

Pět důvodů, proč vám web nepřináší nové obchody

Ze všech koutů na obchodníky vyskakuje doporučení, že by v této digitální době měli mít webové stránky, protože potenciální zákazníci jsou dnes na internetu. S vervou tedy začnou sami, nebo s pomocí firmy tvořit web. Několik měsíců po jeho spuštění ale zjistí, že web zdaleka nefunguje tak, jak si představovali. Jaké jsou nejčastější chyby na […]

Celý článek
Jak se může finanční poradce odlišit od davu?

Jak se může finanční poradce odlišit od davu?

Jak se může finanční poradce odlišit od davu zprostředkovatelů na trhu? Třeba tím, že kromě uzavírání pojistek pomůže svým klientům a v případech, kdy pojišťovny “zlobí” a nechtějí plnit. Připravil jsem na toto téma rozhovor s Lukášem Kaplanem, který ve vedení společnosti EUCS zajistil svým klientům již přes 40 000 000 Kč na pojistném plnění. […]

Celý článek

Obrázky na webu aneb jak se nedostat do potíží

Obrázky.. Takové ty obdélníkové útvary na webových stránkách, které většinou zaměstnají naši pozornost jako první. Bez nich už si webové stránky lze jen těžko představit. Takový obrázek toho totiž dokáže sdělit opravdu hodně. Dokonce může rozhodnout i o tom, jak úspěšné vaše příspěvky vůbec budou. Dá se říci, že na internetu obecně funguje jedno nepsané […]

Celý článek

SEO – nesnažte se hledat cestu k vyhledávačům, ale k lidem

SEO neboli optimalizace webových stránek pro vyhledávače se stává stále častěji vyhledávaným tématem podnikatelů na internetu. Správně nastavený web z hlediska SEO vám totiž může přivést více návštěvníků na váš web. Víc návštěvníků znamená víc obchodu. A to chceme přece všichni. Jenže, jak ten web vlastně správně nastavit? Když si zalistujete třeba v Googlu, zjistíte, […]

Celý článek

Tři způsoby tvorby webu

Před stavbou vlastního webu je dobré vydat se na začátku správnou cestou. Nechat si web vytvořit od programátora nebo využít některého z redakčních systémů a pustit se do toho samostatně? Neexistuje generální pravda. Správná volba bude u každého jiná. S ohledem na charakter projektu, velikost webu, požadavky na rychlost změn a řadu dalších okolností bude […]

Celý článek
Facebook polopatě a srozumitelně

Na Facebooku je to jako na pavlači

O obchodním využití sociálních sítí se toho dočtete na internetu hodně. Najdete spoustu užitečných návodů, ale vedle toho taky spoustu rad, které vám nebudou fungovat. Dovolím si to tvrdit díky mojí vlastní zkušenosti, protože sám jsem si prožíval doby, kdy jsem hledal návody na obchodní využití Facebooku. A musím říct, že hodně z nich zkrátka […]

Celý článek
Wordpress a jeho dvacet výhod

Dvacet důvodů pro používání WordPressu

Co je to WordPress? Představte si, že je to klavírista, který hraje na piano i nohama. To je hned dvacet prstů, dvacet tónů naráz. A hrát prsty samostatně, po jednom, to by bylo jako psát texty na psacím stroji nebo klávesnici pouze ukazováčky. A tak je zapojuje současně. Vše funguje v harmonii a ladné koordinaci. […]

Celý článek
Návod-na-Wordpress

Jak si postavit web na WordPressu

Jak si snadno postavit vlastní web pro podnikání? Jak si rychle vytvořit kvalitní a účinnou vstupní stránku (tzv. landing page)? Co si pro vstupní stránku připravit? Jaké jsou výhody platformy WordPress? Co umožňuje vše šablona Thrive? Co za stejnou cenu ještě přidává WordPressátor? Pojďme si na tyto otázky odpovědět, podrobně a srozumitelně. Pro stavbu webu […]

Celý článek

Přístupové údaje a hesla na jednom místě

Zrovna dneska mě napadlo, že udělám přítrž neustálému hledání hesel. Asi to taky znáte. Máte desítky přístupů a desítky hesel. Používat jednoduché heslo na všechny přístupy je nebezpečné. Občas za to dostávám pěknou sodu od Adama. To je můj syn. Snad taky proto, že studuje kybernetiku, tak je to digitální pošuk. Vždycky když vidí, jak […]

Celý článek

Jak nastartovat obchodování po prázdninách?

Nastartovat po delší dovolené, notabene po prázdninách, tak to často trvá. Dostat se do toho tempa, kdy jsme během roku rozjetí, nám zkrátka sebre dávku času i energie. No a jak se do tempa dostat během krátké chvíle? Jedna z těch věcí, která nám s tím pomůže, je zkusit udělat něco jinak. Udělat změnu. A […]

Celý článek
Prodejní techniky a obchodní dovednosti se mění

Jak se mění prodejní techniky?

Chcete prodávat víc a líp než ostatní? Chcete vědět, jak prodávat zítra lépe než jste prodávali včera? Máte chuť vylepšit obchodní dovednosti? Obchodovat v dnešní době znamená nebát se něco změnit. Prodávat jinak. Ale změna není úplně kamarádské slůvko. Alespoň pro většinu obchodníků. Změna je hrozba nebo příležitost? Od přírody máme několik darů a jeden […]

Celý článek

Budoucnost obchodníků? Většina to nepřežije.

Každý, kdo něco prodává, určitě pozoruje, že způsob prodeje se mění poněkud rychleji, než to bylo dřív. Jedna věc je jasná – způsob prodeje se mění pod taktovkou zákazníka. Patříte k lidem, kteří řeší otázku jak prodávat? Jak prodávat líp, než ostatní? Mám pro vás pár námětů, které vám pomohou objevit prodejní dovednosti budoucnosti. Ten, […]

Celý článek