Komunitní obsah – Pavel Fara
Menu

Komunitní obsah

Vítejte v chráněné sekci Komunity PLATINUM.
V levém sloupci najdete chráněný obsah.
Stahujte e-booky, návody a prohlížejte videa.

Přehled nejdůležitějších návodů:

1. Vtiskněte do webu svou osobitost:
Web E-konzultant je připraven tak, aby Vám zpočátku pomohl vytvořeným obsahem. Co nejdříve na něj ale začněte doplňovat svůj vlastní obsah.
Vyhledávače nemají rádi duplicitní obsah. Pokud nebudete doplňovat vlastní články, vyhledávače budou Váš web handicapovat. Z pohledu SEO je totiž duplicitní obsah jedním z nejkritičtějších míst. Doporučuji:
Během prvního roku používání zveřejněte alespoň dvakrát měsíčně svůj vlastní článek.
Vytvořte svůj vlastní e-book a vyměňte jej za centrálně dodáváný. Je to podobné jako s články. Nemějte na webu stejný e-book jako všichni ostatní.

2. Občas pošlete vlastní “prodejní e-mail”:
Nespoléhejte jenom na automaticky odesílané e-maily. Doporučuji alespoň jednou za dva měsíce poslat “prodejní e-mail”. Nabídku, která končí výzvou k akci.

3. Vytvářejte si e-mailovou databázi:
Hodně obchodníků spoléhá na to, že jim databáze vznikne na webu. Moje zkušenosti ale říkají, že nejlepším způsobem, jak vytvořit databázi, je pravidelný sběr e-mailů z denního styku s lidmi kolem Vás. V návodech říkám této metodě “kudy chodím, tudy trousím”. Moje doporučení zní: Každý den získejte v živém světě alespoň pět e-mailů a vkládejte je do své databáze na webu E-konzultant.

4. Vytvářejte vlastní videa:
Video je jedním z velmi efektivních způsobů, jak přitáhnout pozornost na internetu. Na webu E-konzultant jsou k dispozici centrálně dodávaná videa. Doporučuji tato videa nahradit svými vlastními a umístit je na svůj kanál YouTube. Vytvořte jednou měsíčně krátké video, publikujte jej na svém kanálu YouTube a vložte do něj odkaz na sledování Vašeho kanálu. Budete si tak vytvářet komunitu, která Vás začne sledovat.

5. Dejte odkazy na svůj web na co nejvíc míst na internetu:
Vyhledávače budou Váš web víc doporučovat ve výsledcích vyhledávání, když bude odkaz na Váš web vidět na jiných místech na internetu. Blogujte, přispívejte svými články do tématicky příbuzných webů a pravidelně dávejte odkazy na nově publikované články na sociální sítě.

6. Pracujte se sociálními sítěmi:
Založte si účty na sociálních sítích a pravidelně na ně přispívejte. Doporučuji alespoň jednou týdně a střídat krátké posty s výzvou k akci, videa, obrázky a odkazy na vlastní články na Vašem webu. Další doporučení najdete v e-booku “Návod na sociální sítě”.

7. Zařaďte do svých obchodních aktivit nové postupy:
Popis jak na to, najdete v e-booku “Návyky, které vynášejí”, aneb “systemický prospecting”. Úspěšní obchodníci se těmito postupy řídí a ve spojení s Vaším webem Vám tyto techniky pomohou ještě více zvětšit Vaší databázi. Co mě nejlépe fungovalo a dodneška funguje? Pořádání seminářů pro veřejnost. Alespoň jednou za dva měsíce uspořádejte seminář pro veřejnost podle návodu v ebooku.

8. Sbírejte reference:
Pravidelně si říkejte svým spokojeným zákazníkům o reference, získejte souhlas s jejich zveřejněním a publikujte je na internetu. Doporučuji každý měsíc získat a zveřejnit alespoň deset referencí. Když to budete dělat pravidelně, budete mít do roka přes sto referencí. A to už něco znamená.

9. Pořádejte vlastní webináře:
Přitahujte pozornost svých budoucích zákazníků moderními nástroji. Mně samotnému tento způsob setkávání v digitálním světě přivedl řadu nových zákazníků. Moje doporučení: Udělejte alespoň jednou za dva měsíce webinář pro veřejnost. Návod jak na to, najdete v e-booku “Nechte je, aby si o obchod řekli sami”.

10. Propojujte obchodní aktivity v obou světech:
Jaké světy mám na mysli? Digitální svět. A živý svět. Možná jste si všimli něčeho podobného taky. K digitálnímu světu a k internetu má řada lidí vyhraněný postoj. Ten první říká: „Internet nepotřebuji“. A ten druhý: „Rozjedu to na internetu a moje obchody poběží samy“. Moje zkušenosti říkají, že oba postoje jsou špatné. Správnou volbou je propojovat obchodní aktivity v živém a digitálním světě. Namíchat správný poměr aktivit v obou světech. Mít otevřené oči pro nové příležitosti. A do všeho vtisknout svou osobitost. Tudy vede cesta v informačním věku. Ať už děláte finančního poradce nebo obchodujete s čímkoliv jiným.

Přehled nejčastějších chyb:

:

Kromě souhrnu návodů mám pro vás také přehled tří nejčastějších chyb. Jakých chyb se dopouštějí uživatelé, kterým E-konzultant nefunguje?

1. Spustí web a čekají, že to půjde samo. Ža na něj sami začnou chodit lidé a odevzdávat svoje e-maily. Tak přesně tohle nefunguje. Přehlížejí ten nejdůležitější a nejefektivnější postup, který zmiňuji ve svých návodech. „Kudy chodím, tudy trousím“. O čem v tom návodu mluvím? Každý den posbírejte v živém světě alespoň pět e-mailů a každý večer si je dejte do sv databáze. Do roka budete mít v databázi při tomto postupu přes tisíc e-mailů.

2. Nechají na svém webu jenom centrálně dodávaný obsah. Nepíší svoje články a nevymění centrálně dodávaný e-book. Nevtisknou webu svou osobitost. E-konzultant je nabitý obsahem, aby Vám pomáhal v začátku. S postupem času mu ale musíte vtisknut svou jedinečnost. Vyhledávačům se nelíbí weby, které mají stejný obsah a nebudou Vás zobrazovat ve výsledcích vyhledávání.

3. Nedělají vlastní e-mail marketing. Spoléhají jenom na centrálně dodávaný automatizovaný proces odesílání e-mailů. Občas je nutné poslat svůj vlastní mailing. A také občas odeslat prodejní e-mail s výzvou k akci.