Tato stránka je určena pouze účastníkům Kongresu finančních poradců, nepřeposílejte prosím odkaz nikomu jinému.
Najdete tady všechno, co jsme na Kongresu účastníkům slíbili. Fotograf Karel slíbil, že fotografie upraví a zpracuje do 14 dnů, takže ty se tady objeví těsně před Vánoci. Ale ostatní věci tady najdete už teď:
Tento kurz budu oficiálně představovat až v lednu 2014. Vy o něm víte jako první a můžete si jej objednat za speciální cenu.
Během Kongresu se mě několik lidí ptalo, jestli si mohou s sebou vzít kolegu. Počet míst na kurz je omezen, ale zároveň Vám chci vyjít vstříc. Tak tedy: Tuto nabídku můžete využít pro sebe a můžete si přikoupit za tuto cenu maximálně jedno místo navíc pro svého kolegu, známého nebo někoho, s kým se Vám bude chtít přijet 🙂
Živý kurz Pavla Fary
“Jak prodat na každé schůzce”
Kurz pro nastartování úspěšných prodejních technik v novém roce 2014
1. Jaká slova používají úspěšní poradci
Dostanete do rukou návod, jak správně oslovovat nové zákazníky. Lidé jsou zahlceni informacemi a tunami nabídek. Nemají čas a nedají Vám svůj čas jen tak! To, co rozhodne, jestli si je okamžitě získáte, je Vaše KOMUNIKACE – slova, která používáte. Styl, jakým mluvíte k lidem, buďto pohřbí Vaše obchodní příležitosti zaživa, nebo napumpuje Váš bankovní účet k prasknutí.
Z kurzu odjedete s natrénovanou obchodní technikou, která Vám bude otevírat dveře. Tuto techniku jsem několik let úspěšně používal k otevírání dveří u nových klientů. Na tréninku si vytvoříte obchodní „rýhu v paměti“, kterou už nikdy neztratíte.
2. Jak být klienty vnímán jako EXPERT
Lidé hledají EXPERTY! Profíky, kterým věří, že vyřeší jejich problém. Nechtějí se potkávat s poradci, kteří jim budou něco vnucovat. Chtějí EXPERTY, kterým věří. Budete to VY, nebo někdo jiný? Naučíte se obchodní techniku, která Vám pomůže získat obchody i tam, kde byste jinak neuspěli.
3. Nechte zákazníka, aby si o to řekl sám
Na kurzech asertivity se lidé učí, že asertivita je správně a manipulace je špatně. Je to ale jinak! Manipulace je taky správně. Je nutné jenom rozlišovat mezi NEGATIVNÍ manipulací a POZITIVNÍ manipulací. Když to budete umět, přinese Vám to obchody i tam, kde jiní odcházejí s nepořízenou.
4. Naučte sociální sítě pracovat pro sebe
!
Naučíte se, jak konkrétně komunikovat na sociálních sítích tak, aby Vám získávaly nové zákazníky. Různé způsoby komunikace na Facebooku, LinkedInu a Google+ si nejen vysvětlíme, ale hned si otevřeme počítače a během kurzu získáme nové kontakty do Vašich sociálních sítí.
5. Jak napsat e-mail, který Vám domluví schůzky na každý den
Umíte si představit, že napíšete skvělý prodejní e-mail, rozešlete ho a najednou se Vám ze všech stran začnou sypat peníze, i když zrovna trávíte čas na dovolené?
Speciální nabídka pro účastníky Kongresu finančních poradců:
Cena kurzu pro přihlášky v lednu 2014: 6.900,- Kč nebo 249,- EUR
Speciální cena pro účastníky Kongresu: 2.900,- Kč nebo 99,- EUR (za tuto cenu můžete pro sebe objednat maximálně dvě místa) a je nutné uhradit cenu kurzu nejpozději do 10.ledna 2014
Objednávám účast na celodenním kurzu “Jak prodat na každé schůzce” v termínu 25.2. v Praze:
Objednávám účast na celodenním kurzu “Jak prodat na každé schůzce” v termínu 27.2. v Brně: