Jak prodat na každé schůzce – Pavel Fara
Menu

Jak prodat na každé schůzce

Pět obchodních technik, které Vám přinesou nové obchody a zákazníky!

 

Obsah kurzu:

1. Jaká slova používají úspěšní obchodníci

Dostanete do rukou návod, jak správně oslovovat nové zákazníky. Lidé jsou zahlceni informacemi a tunami nabídek. Nemají čas a nedají Vám svůj čas jen tak! To, co rozhodne, jestli si je okamžitě získáte, je Vaše KOMUNIKACE – slova, která používáte. Styl, jakým mluvíte k lidem, buďto pohřbí Vaše obchodní příležitosti zaživa, nebo napumpuje Váš bankovní účet k prasknutí.

Z kurzu odjedete s natrénovanou obchodní technikou, která Vám bude otevírat dveře. Tuto techniku jsem několik let úspěšně používal k otevírání dveří u nových klientů. Na tréninku si vytvoříte obchodní „rýhu v paměti“, kterou už nikdy neztratíte.

2. Jak být klienty vnímán jako EXPERT

Lidé hledají  EXPERTY! Profíky, kterým věří, že vyřeší jejich problém. Nechtějí se potkávat s poradci, kteří jim budou něco vnucovat. Chtějí EXPERTY, kterým věří. Budete to VY, nebo někdo jiný? Naučíte se obchodní techniku, která Vám pomůže získat obchody i tam, kde byste jinak neuspěli.

 

3. Nechte zákazníka, aby si o to řekl sám

Na kurzech asertivity se lidé učí, že asertivita je správně a manipulace je špatně. Je to ale jinak! Manipulace je taky správně. Je nutné jenom rozlišovat mezi NEGATIVNÍ manipulací a POZITIVNÍ manipulací. Když to budete umět, přinese Vám to obchody i tam, kde jiní odcházejí s nepořízenou.

4. Naučte sociální sítě pracovat pro sebe
!

Naučíte se, jak konkrétně komunikovat na sociálních sítích tak, aby Vám získávaly nové zákazníky. Různé způsoby komunikace na Facebooku, LinkedInu a Google+ si nejen vysvětlíme, ale hned si otevřeme počítače a během kurzu získáme nové kontakty do Vašich sociálních sítí.

5. Jak napsat e-mail, který Vám domluví schůzky na každý den

Umíte si představit, že napíšete skvělý prodejní e-mail, rozešlete ho a najednou se Vám ze všech stran začnou sypat peníze, i když zrovna trávíte čas na dovolené?

Oteřený kurz pro jednotlivce vypisuji pravidelně začátkem roku.
Pro firmy a uzavřené skupiny dle dohody.